11 апр. 2017 г.

Холст "Кулінарний"

Всім доброго весняного дня! 
 Я сьогодні з новим холстом на кулінарну тему. У моєму улюбленому "Вензелику" якраз стартувало нове завдання. Перше, що приходило в голову - це кулінарний блокнот для рецептів,але мені здалося це банальним) Захотілося чогось такого неземного))) Перебирала папір і тут мені на коліна випала фотка, роздрукована богзна коли і богзна для якого проекту. Мене пробило - це саме те,чого хотілося (отого "неземного")!!! От дивно так - натхнення взялося буквально ні з чого... Пригадалося дитинство і улюбленні тістечка безе. У Львові було одне кафе, де їх випікали неймовірно смачними: такими ззовні хрумкими,а в самій серединці зооооовсім трішки тягучими. Вони танули в роті і залишали чудовий такий післясмак. От штука - я й досі його памятаю))) Дивна річ спогади... дивіться, що вийшло!  







Для роботи я використала

Рамка86

Набір стімпанк03

Набір флора 18 

Набір флора 


На сьогодні все!
Рада, що зайшли в гості) Гарного всім дня!
Па-па!


Комментариев нет:

Отправить комментарий