7 апр. 2013 г.

Time to love

Привіт - привіт!
 Сьогодні у нас в Meaning scrap стартувало нове завдання із скрап - хімії. Ось формула, над якою я працювала:маска\трафарет + підвіска+ шнур. І ось що у мене нахімічилось)))

 Ось така весняна листівочка))) І всі добре знають, що весна - то час для кохання(ну хоч маленької закоханості)))  Хоч у нас у Львові весна ніяк не настане - я все одно чекаю її з трепетом, як і кожного року;)) На поготові у мене легкі квітчасті і яскраві речі, жменька всяких прикрас і нові босоніжки;)))


 Розкажу про детальки) Сердечко пошила з двох різних тканин  (по фактурі сполучення дуже сподобалось) і наповніла його синтепоном.Це нагадоло мені стиль бохо - поєднання всього зі всім в дуже гарний коктейль, романтичний такий....Додала підвісочку, гудзиків і шнурочків, а ще мережива різного (воно надало легкості, повітряності, чи що) .Веснааааааа!!! Прийдиииии!!!))))


 Скетчик гарний такий я взяла в блозі Творим вместе . Він мені видався таким весняним - весняним. Дякую, дівчата!


 
 І ще прийму участь завданні Київського скрапклубу "В стилі бохо" .Здається, я попала в стиль;))

 

На сьогодні це все! Дякую, що читаєте і коментуєте! Гарного всім настрою)))
Па - па!!

10 комментариев:

  1. Неймовірно гарна листівочка))))))))
    ну дуже-дуже)))))))))))))))))))))))
    ніжна і яскрава))))))))))))))))))))

    ОтветитьУдалить
  2. Ответы
    1. Машенька, спасибо! Я не особо шить умею, но так хотелось сюда пухленькое сердечко, что я таки рискнула)))

      Удалить
    2. И получилось отлично! Приглашаю тебя ответить на вопросы http://mariakamelina.blogspot.com/2013/04/333.html

      Удалить
  3. Чудова листівка! Дуже сподобалося сердечко)
    Дякуємо, що творите разом із блогом Київський скрапклуб)

    ОтветитьУдалить
  4. Красота!!!засмотрелась детальками, сохранила себе во вдохновлялки)))

    ОтветитьУдалить
  5. Настя, спасибо за теплые слова))) Приятно знать, что могу вдохновить!

    ОтветитьУдалить